niedziela, 30 sierpnia 2015

KSIĄŻKA POD TYTUŁEM 3 - Robert Trojanowski



Jakiś czas temu prezentowałam Wam efekty zabawy mojej i mojego synka z 1 i 2 częścią Książki pod tytułem, będącej polskim odpowiednikiem zagranicznej propozycji "Zniszcz ten dziennik".

Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów o trzeciej części tej kreatywnej książeczki, którą zdecydowanie zdominował Fafik :) Piesek co kilka stron przypomina nam o sobie i liczy na to, że dobrze się nim zaopiekujemy.


Poziom zdań jednoznacznie wskazuje na to, że książeczka jest najlepszym prezentem dla uczniów podstawówki. Niektóre polecenia są tak proste, że wykonał je samodzielnie mój czteroletni synek, inne wymagają większej precyzji i pomysłowości. Zaproponowane przez Roberta Trojanowskiego zadania są różnorodne, ciekawe i twórcze, a co najważniejsze, wykonując je, możemy dać się ponieść własnej wyobraźni i fantazji. Musimy m.in. narysować wspomnienie babci, zrobić fryzurę i makijaż twarzy książki, pokazać jak wygląda ktoś zbity w tropu, załatać dziury w drodze, zrobić kawał aniołkowi, uzbroić się w cierpliwość, ozdobić wiosennego jamnika, utopić szafę, wcielić się w projektantów mody, napisać list do św. Mikołaja, pohulać nogą, wymyślić jak wygląda życie na innej planecie, przewidzieć prognozę pogody, ubrać rybę, zrobić dobrą minę do złej gry, a nawet zaprojektować okładkę czwartego tomu Książki pod tytułem. Zadań jest oczywiście dużo więcej :)


Mamy już z Kacperkiem trzy tomy Książki pod tytułem i polecamy je wszystkim rodzicom, którzy chcą sprawić swoim pociechom naprawdę fajny prezent. Książki pod tytułem to doskonały sposób na twórcze spędzanie wolnego czasu przez Wasze dzieci, a jeżeli postanowicie pomóc im w wykonywaniu zadań, książki staną się wspaniałą rozrywką dla całej rodziny.













Za możliwość czytania, rysowania, wycinania oraz przyklejania dziękujemy wydawnictwu KAKTUS.


2 komentarze:

  1. To przykre, że powstaje tyle tego typu książek. W ogóle nie trafia do mnie ich idea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy dla kogo. Ja je uwielbiam,rozwijają wyobraźnię,pobudzają kreatywność.

      Usuń