czwartek, 16 lipca 2015

KSIĄŻKA POD TYTUŁEM - Robert Trojanowski


Polska propozycja "Książka pod tytułem", autorstwa Roberta Trojanowskiego ma zbliżoną formę do bestsellerowej pozycji zagranicznej "Zniszcz ten dziennik" i stanowi  prawdziwą gratkę dla osób, które chcą rozwijać swoją kreatywność.

Książka może stanowić doskonałą zabawę dla dzieci, wspieranych przez ich starsze rodzeństwo lub rodziców. Są w niej zadania, z którymi poradziłby sobie nawet 4-latek (zrób z książki hełm, zrób wibrującą książkę, urwij małpie ogon), ale są również takie, które wymagają znacznie więcej inwencji twórczej i kreatywności (napij się kawy i zaprojektuj kubek, zrób tajną kieszonkę). 

Mój synek podczas zabawy z książką

 źródło:http://www.matras.pl/ksiazka-pod-tytulem-tom-1,p,225632

Zadania czasami wydają się banalne, ale to tylko od naszej pomysłowości zależy, czy pójdziemy na łatwiznę, czy wymyślimy oryginalne rozwiązanie. Część poleceń związana jest z zagadnieniami komputerowymi: narysuj swoje WI-FI, przesuń kursor, wymyśl nowe klawisze, pokoloruj palec, którym najczęściej stukasz w klawiaturę. Są również polecenia związane z zabawą, szkołą oraz nauczycielami, co doskonale określa grupę odbiorców, dla których książka została stworzona - uczniowie podstawówki. Dlaczego zatem ja tak dobrze bawiłam się wykonując zadania razem z synkiem? :D 



 Efekty wspólnej zabawy z Kacprem


Robert Trojanowski dedykuję tę książkę swoim dzieciom, a ja polecam ją wszystkim mamom. To świetny materiał na prezent dla Waszych pociech. Moje dziecko bardzo chętnie wykonywało polecenia z tej książki i nadało jej swój własny tytuł: "Kacperkowe psoty". W pewnym momencie do naszej zabawy przyłączył się mąż, dzięki czemu książka stała się rozrywką dla całej rodziny. 

Przedstawiłam Wam zaledwie pierwszy tom "Książki pod tytułem". Musicie jednak wiedzieć, że dostępne są już 3 części tej pozycji.
 


KSIĄŻKA POD TYTUŁEM na portalu lubimyczytać.pl


Za możliwość przeczytania / cięcia / kolorowania / wyklejania tej książki dziękuję wydawnictwu KAKTUS.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Niby dla dzieci, a może się bawić cała rodzinka :)

      Usuń
  2. Ludź! Chętnie kupię w promocji i bez bakterii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielofunkcyjna i całodobowa mama - tak stwierdził mąż i synek :)

      Usuń